دکتر سید علی المدرسی معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت: اولین المپیاد ورزشی ویژه کارکنان و اساتید واحد یزد در دو گروه برادران شامل رشته های فوتسال،والیبال،پینگ پنگ،بدمینتون و آمادگی جسمانی و خواهران در رشته های بدمینتون،آمادگی جسمانی و پینگ پنگ بوده که با هم به رقابت  می پردارند.
وی افزود: نتایج پایانی مسابقات اولین المپیاد ورزشی گروه خواهران در سه رشته ورزشی بدین شرح است در مسابقات پینگ پنگ فیروزه جلیلی  مقام اول،زهره رفیعی مقام دوم و زهره نیکو نژاد و ملیحه نیشابوری مشترکاً سوم شدند.
در بدمینتون مقام اول مرضیه جوهری،مقام دوم فائقه صفدر خانی و مقام سوم زهره رفیعی و در رشته آمادگی جسمانی در رده سنی 20 تا 30 سال مقام اول مستوره خرم،مقام دوم فرزانه امین الرعایا و مقام سوم مهدیه محسن زاده و در رده سنی 30 تا 40 سال،مرضیه جوهری رتبه اول،سودابه نظریان رتبه دوم و فاطمه علی مرادیان رتبه سوم و بالاخره در رده سنی 40 سال به بالا،حمیده حرازی،بتول جمالی زاده و فاطمه ذهب زاده به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب نمودند.
دکتر سید علی المدرسی در پایان خاطر نشان کرد: اولین المپیاد ورزشی کارکنان و اساتید با همکاری حوزه معاونت دانشجویی و اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار می شود که آخرین مهلت ثبت نام برای شرکت در این المپیاد ورزشی به نفرات برگزیده جوایز ارزنده ای اهداء خواهد شد.
 
 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا